It-katt

Vi har nog fått den regering vi förtjänar. Det ska bli spännande att se hur politiken kommer att utformas. Göran Persson får pluspoäng för sitt snabba avslut igårkväll, inget tjafs, tack för det som varit,  jag lämnar men partiet blir kvar, och ska jobba hårt i opposition för att komma tillbaka till köttgrytorna 2010.

Hade sossarna klarat sig om han, Persson i slutspurten sagt att han skulle lämna, efter valet! Jag vill tro det - men säker är jag inte. Att bli avsatt av väljarna, under en stark högkonjunktur - och se många väljare rösta på moderaterna, som utger sig vara det nya arbetarparatiet, måste smärta! Det är väl ingen från arbetarklassen som på allvar, för en endaste sekund tror att moderaterna kommer att stödja deras bästa!

32959-264

Simba är med och läggar sina tassar på och över allt.

Annars lugn dag på jobbet. Började med tandis, Bengt  för att fixa några smärre lagningar. En moderat tusing gick kalaset på! Inga akuta tansebissingproblem för närvarande, men det lär säkert ändra sig fort, jag har massor av gamla fyllningar, som bara väntar på att brisera!  

Jag åker till Stockholm imorron, tisdag och kommer hem sent på onsdagskvällen. Något inlägg kan nog inte förväntas förrän torsdag.

Lev väl - tills dess.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Lev väl du med....hur länge ska kissen bo hos er??

Postat av: Gunnel

Lite omrörning i grytan är nog inte fel. Kanske gör det så att sossarna blir lite hungrigare till nästa val.

2006-09-18 @ 21:29:24
URL: http://gunnel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback