Fredag på södra berget

Ärade eventuella bloggläsare. Det blir ju en kryptisk mening, på sitt sätt omöjlig. Om man läser meningen så är man väl inte eventuell. Men vi kan inte haka upp oss på detaljerna, har lite brådis!.

Jag är hemma en kurt stund för att duscha och svida om, grå kostym på dagen, mörk på kvällen, här är vi konventionella så att det förslår! Nu återstår kvällens lättare program.

Personaldagen flöt på rätt så bra, i det stora hela. Två skapliga konsulter hjälpte oss fram genom dagen, en som pratade om integration och mångfald (satir), som tyvärr misstolkades av några medarbetare med utländsk  härkomst, vilket var synd. Den andra konsulten pratade om personlig utveckling, egenansvar, inget väsentligt nytt - men väl förpackat!

Det är rena sommarvärmen hör uppe på tundran, minst 20 smakfulla Sundsvallsplusgrader!

Hotell, Södra Berget -  kyler som bäst välkomstdrinkarna,  och det enda - och det är inte så lite - som återstår, är att önska er, gott folk - en trevlig  fredagkväll! 

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Ha en trevlig kväll du med!

Postat av: frktjatlund

Att göra alla till lax är alltid ett problem.

Trevlig helg, om inte annat

2006-09-15 @ 23:06:25
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

Latmasken.. Är det inte så, som min man säger, man får ta seden dit man kommer.

2006-09-15 @ 23:23:37
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: Gunnel

Den var bra. God mat...fast jag höll mig till alkoholfritt. Ibland ska väl även jag köra :O)

2006-09-16 @ 13:20:30
URL: http://gunnel.blogg.se
Postat av: Teodora

Hoppas att du hann njuta mellan alla turer på dansens tilja. Och ingen skallebank idag (lördag)?!
Imorgon är en annan dag...

2006-09-16 @ 16:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback