Från Sundsvall till Washington

Fredag - tröttheten kommer smygande, trots att klockan bara är sex! Det kommer att bli en lugn afton. M ska sannolikt kolla Idol, klockan åtta, och då kan jag sortera begrepp, eller nåt annat. Vi har inga större planer för helgen. M och J1 har åkt en sväng till Birsta (IKEA-området) för att göra inköp till Simba, som verkligen är en pigg krabat!

Det är höstkänsla idag. Det blåser rejält, solen värmer inget vidare, himlen är blå - men det är den  nästan alltid i den trevliga staden Sundsvall, som ligger vackert belägen mellan de två stadsbergen!

Någon bil är ännu inte inköpt. Jag har ju bil - men J1 inte! Alltså ingen större brådska. Nån sänggavel blir  inte inköpt, om jag får bestämma. Vi har inte råd, nu när vi ska köpa ny dyr beg. bil, det måste M förstå och förlika sig med!

32959-250

Gif Sundsvall kunde inte gneta till sig en poäng igår, otursam förlust med 2-1 mot Trelleborg, kvalspökets otäcka nuna kryper närmare och närmare. Suck - det kan bli en kvalfylld oktober!

Vilken soppa folkpartiet försatt sig i! Himla korkat att använda user/lösenord på arbetsdator, när man vet att alla ip-nummer loggas. Den såsse som läckte uppgiften, är det ingen som vill prata med honom? Antingen avgår Lejonborg, eller så får han kliva fram lite, han kan inte mesa med längre. Det är ju en skitgrej som hänt, varför älta detta - som det vore Watergate (Washington)!

Take care - out there!


Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Trött jaa. En annan har ju inte varit social en tid nu och det kräver sin man och jag är ju jag.
Och sol har ni, vi icke.
Val snart och jag har inte en susning..
De ljuger lika friskt allihop.
Skön fredagkväll kan du allt få.

Postat av: frktjatlund

Jag köpte ny vinterjacka på lunchen. Det kändes rått i regn och snålblåst.

Terrier är ett positivt epitet. Envis, uthållig utan att följa minsta motståndets lag, som jag brukar göra.

2006-09-08 @ 20:46:48
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: Ninni

Trött, ja det är kroniskt hos mig just nu...får nog köpa lite ginseng eller nåt!

2006-09-09 @ 14:15:41
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback