Flow

32959-262

Det har varit lugna övningar idag, även om jag var nästan nykter när jag klev i säng strax före tre, så var det svårt att koppla av, varva ner. Jag vaknade tidigt, men somnade om efter en lättare frukost som M fixade.

J1 är i Skövde i jobbet över helgen och M och jag tog en promenad till hans lägenhet idag, för att kolla av att Bruno (marsvinet) överlevt natten. Sen tog vi en promenad runt sjön, det är fantastiskt höstväder, har nog aldrig varit med om maken! Sen vilade jag en stund framför TV.n. Jag har också  kollat reprisen av den avslutande partiledardebatten. Det blir inte lätt att välja imorron.

32959-261

Vi har käkat kassler till middag, en av M.s specialiteter är kassler med ädelsost, mycket gott. Ikväll blir det lugna puckar framför TV.n. Simba verkar ha gåvan att kunna ta det lugnt - rätt så ofta! J2 säger att fästmön Je börjar trivas på nya jobbet, och det känns  bra att vi kunnat hjälpa till lite grand!

Det känns också bra efter personaldagen. Mitt lilla bidrag föll i god jord. Ibland när allting fungerar tillsammans, budskapet, tekniken, kommunikationen - då kan man ana vad flow är för någonting. En sådan aning hade jag igår!





Kommentarer
Postat av: M

Simba är verkligen ingen belastning. Goare misse finns sannolikt inte!

2006-09-16 @ 18:59:49
Postat av: Gunnel

Simba har ett liv som alla katter är värda...en livsnjutare. Usch..tänker på alla sommarkatter som snart skall möta kylan utan mat och värme och skönt knä att krypa upp i.

Den där kasslern...vore det lite läge att lägga ut ett litet recept...kanske??

Flow...är det sånt som jag känner när alla barnen på jobbet har fått torra blöjor och sedan somnat skönt...och vi vuxna kan inta vår lunch??

Postat av: Nina på Johangården

Hörrö du bill... eller om det var bull, vad är det du inte får grepp om?

2006-09-16 @ 20:40:58
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: SolDalen

Det var njutningsfulla bilder där! Flow..jag ska ta och flowa mig ned på kudden strax..är så förjordat trött att ögonlocken behöver hjälp av tandpetare.

Kassler är sååå gott och mycket användbar att tillaga..mums

Hälsa M och natti natti på Er

2006-09-16 @ 23:42:20
URL: http://SolDalen.blogg.se
Postat av: Teodora

Grattis till flow! Det är nåt alla borde uppleva ofta, ofta. Men då gäller det förstås att ha passioner i livet och inte ligga på lagrarna som Simba. Han är så sööööööööt och goooooooo! Förstår inte hur ni har kunnat överleva utan honom?! :-)

2006-09-17 @ 11:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback