Egotripp 87 - 100

Det börjar ta emot på 100-listan, inte mycket väsentligt finns att berätta, några ytterligare fragment kanske kan pressas fram, med stor vånda!

32959-244

87. Jag har ett jobb!
88. Jag har arbetskamrater som jag trivs med.
89. Jag har matjord i fickorna.
90. Jag är skeptiskt lagd (men på ett positivt och fint sätt)!
91. Jag har fler än två syskon, och lilla mamma finns också i livet.
92. Vi har ingen sommarstuga, men mamma har.
93. Jag har vass tunga (men på ett positvt och finstämt sätt)!
94. Jag får ofta hicka när jag dricker kall öl.
95. Jag gillar fåniga huvudbonader!
96. Några av mina favoritskådisar är - Tim Rooth, Gary Oldman, Bernico del Toro och givetvis Robert deNiro.
97. Bra filmer är bl.a. Hoberts (7 dödsynderna), Andarnas Hus och varför inte Forrest Gump och Den gröna milen.
98. Jag badar inte ofta - ute alltså  på sommaren, jag simmar rätt så mediokert!
99. Enligt andra är jag rätt så uthållig.
100. Jag är vanligtvis bra på att slutföra uppgifter, som att skriva listor!

Det var det hele!

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Grattis!! Bra jobbat :O)

Postat av: SolSkuggan

Matjord i fickorna och arbetargrabb då har du begåvning grabben. LPH genast!
Kall öl.. Jag nyser 10-12 gånger, hujedamej, men gott är det.
Huvudbonader jaaa!
Punkt 100 Du har lyckats!
LTC till dig och Madame.

2006-09-04 @ 21:15:15
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

Glömde ju fråga.. Är det så att Herrn är fisk?

2006-09-04 @ 21:18:15
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: Teodora

Grattis du klarade hela listan! En mycket intressant och njaa vad skall man säga, gullig (?) man! Anar att du kommer att reagera för ordet gullig, men njaaa vad skulle vara rätt benämning? Värd att...? *hmmm*
Hälsningar från ett regnigt europa!

2006-09-04 @ 22:18:47
Postat av: frktjatlund

Uthållig, som en terrier. Grattis! Jag saknar den egenskapen. Men jag undrar vad är motsatsen till finstämd?

2006-09-04 @ 23:38:09
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: Ninni

Så där då var det klart...vi har lika filmsmak!!

2006-09-05 @ 18:29:46
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: J2

Men vad är det jag ser farsans toklånga lista och flickans katt. Vad ska komma härnäst?

2006-09-06 @ 02:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback