Iskyla med Gif Sundsvall

Oktober är ingen riktigt mysig fotbollsmånad. Mysfaktorn är låg - väldigt låg. Men det är också så att i den fagra månaden oktober så brukar fotbollsagnarna skiljas från det berömda vetet!

Men skit i det för ikväll besegrade Gif Sundsvall Väsby med klara 2-0, det var kallt, det var dimmigt, det var dåligt spel. Men poängen hamnade rätt ändå. Kanske klarar vi nytt kontrakt  utan nervdallrande kval! Jag hoppas det!

Imorron är jag på resa och då kanske det inte kommer något inlägg, vilket kan ses som såväl hot som löfte!.

Då gäller det - i så fall - att se fram mot (eller inte) lördag!

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Du får väl göra som dom gör när dom går på bandy. Ta med portföljen med en termos som innehåll. Vad det är i termosen...det vet inte jag för jag har aldrig varit på någon bandymatch

Postat av: Ninni

Ha en skön helg!!

2006-10-14 @ 10:04:10
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback