Eros Ramazzotti

32959-286

Det har varit en lugn dag idag. Jag vaknade i vanlig tid, kring sex - men somnade genast om och vaknade sen strax före tio, det har inte hänt på år och dag. Jag känner mig helt matt, men på ett naturligt och hoppfullt sätt. Vi har haft enkel, med god mathållning idag, lövbiff, lök- och tomatsallad, kokt potatis. Sen har vi poat på efter behag hemma.


32959-285

M och jag tog en promenad runt sjön idag. Vad sägs - kan det bli bättre!

Jag ser fram mot en normalhård arbetsvecka, som slutar med möte i Stockholm på fredag.

Jag tycker att Eros Ramazzotti får pluspoäng för sitt namn (och för ett par väldigt bra låtar). Två zäta i efternamnet, inte illa!




Kommentarer
Postat av: Gunnel

Den promenaden verkar inte helt fel. Fint väder liksom här (+17 grader). Men hallå...skulle jag sova till 10 hade jag nog fått stannat i sängen resten av dagen pga huvudvärk.

Postat av: petra

he he - kattimprovisationen går fint - om du med det menar att vi tog hem de två herrelösa katterna _ de trivs utmärkt och vi med dem - jättekul!
Jaså du var statist m Bo Widerberg - det var inte möjligen på mannen på Taket - där var jag med som statist - böand hudratals andra....fast det var ju på sjuttiotalet - hundra år sen...

2006-10-09 @ 09:05:39
URL: http://sallyklee.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

Hej min vän:) Där.. på andra sidan sjön,på solsidan, på den gröna ängen, där vill jag gå och bara finnas till. Kanske klättra upp i en tall och dingla med benen och titta ut över sjön.
Såå skönt.
Vi hörs snart hoppas jag, ha det så bäst du förtjänar och då blir det kanooon!
Kram.

2006-10-09 @ 16:44:12
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

Tack..! Det låter bra att det finns plats och utrymme för alla. Låter som något i stil med Per Albin Hansson.
Bild 2 Också såå fin! Där vill jag gå och samtala om livet och tillvaron med dig och käraste M.
LTC och kram:)

2006-10-09 @ 20:32:30
URL: http://solskuggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback