sista blogginlägget


32959-335

Det är dags att tacka för mig och även den färgmatchade lånekatten Simba, skickar sina hälsningar, och M naturligtvis. 

Den går sakta mot jul och alla snälla kan säkert räkna med julklappar. M har redan på försök tagit fram några nyinköpta provtomtar och ställt på finrumsbordet. Hon vill testa några veckor, för att se om dom tar sig till final. Finalen är den större tomteuppsättningen som ställs fram veckan (möjligen två) före jul.
32959-334
På många sätt har det varit varit kul med bloggen. Dels att skriva och inte visste jag att jag hade så bitiga åsikter om tingens ordning, Persson, Danielsson och bonusar mm. Sen har ju bilderna onekligen livat upp.

Det har också varit intressant att följa olika skeenden i flera bloggar, stora saker, mindre saker, personliga frågor - ja egentligen allt som hör livet till, har på olika sätt diskuterats. Jag ska fortsätta läsa och kanske kommer det någon kommentar - om andan faller på (men jag lovar inget)!

Jag försvinner nu i denna skepnad. Vi får se vart det bär. Är det nån som har någon fundering eller fråga, läser jag av regelbundet (2-3 ggr/v) av mailen:

  • [email protected]

Det finns väldigt många bra bloggar, som jag läser regelbundet. Jag törs inte räkna upp dem alla, för då glömmer jag säkert nån, och då kan det bli missförstånd. Det är snygga layouter, bra texter och fina bilder, verkligen imponerande. Keep up the good spirit!

Tack för mig och hej!

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Nu rinner det en tår nerför min kind. Jag du blir saknad....men som sagt...knacka på när du startar upp igen! Men du får gärna skriva något hos mig...då blir jag glad.

Nu skickar jag dig en stor KRAM och var rädd om dig och M.

Hej så länge säger jag

Postat av: Gunnel

Hos mig rinner en tår nerför kinden just nu!
Men jag hoppas att du tittar in hos mig ibland och gör ett litet inlägg.
Sen när du har startat upp en ny blogg så knacka på och tala om!!

Nu ska du vara rädd om dig och M. Ha det nu så gott och du får en STOR kram.
Kommer att sakna dig!!

(Kanske du får två kommentarer från mig. Ett försvann och då skrev jag ett nytt som är det här.)

2006-11-06 @ 21:27:04
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Gunnel

Jaha...så blev det ... snuggiga blogg.se

2006-11-06 @ 21:28:35
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: MammaLena

Märkligt hur det kan bli i bloggvärlden. Man får vänner som man varken känner eller vet vem det är. Men - vänner ändå. ??? Man blir bekanta och känner sympati. För det mesta som skrivs, tror jag, är äkta vara. Och allt äkta går hem.....
Välkommen tillbaks när tiden är inne, å välkommen att kommentera mina enkla ord "hemma hos mig" ....
/Lena

2006-11-06 @ 21:33:17
URL: http://momma.blogg.se
Postat av: Ninni

Vem vet jag kanske skickar dig några stölliga mej, jag brukar få mycket kul!

Var rädda om varandra...och tack för att du läst hos mig...kram

2006-11-07 @ 08:37:52
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: Lotta, Kim, Gul & Svart

Men så tråkigt, fast jag antar att du snart e tebax;)

Ha det bra och hälsa M!

Kramelikram till er

2006-11-08 @ 17:13:11
URL: http://web.comhem.se/~u60531231/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback