Palmsöndag och ny blogg

32959-342

Det har varit en fantastiskt höstdag. Ofta brukar M och jag titta på film på morgonen, det kan vara vad som helst, ett gammalt Seinfelt-avsnitt, eller en film.

Imorse frångick vi dessa vanor. I stället tog vi en rejäl promenad. Grannarna måste ha fått en chock för vi gick iväg strax efter tio, och det händer verkligen inte ofta, på helgerna.

I övrigt har det varit karaktären slapparhelg. M säger att hennes ögonrödor numera börja se vita ut (igen), huvudvärken har släppt och det är nog så att vila, kanske också behövs som en icke helt oväsentlig komponent i livet!

32959-341

Idag har jag lagt upp en ny blogg. Den är verkligen inte tekniskt fulländad med förnämlig layout, bilder och annat som tillhör en bra blogg. Det är snarare en ny blogg.

Är det möjligt att hitta en ny blogg, om man inte vet adressen?  Det låter näst intill omöjligt, men kanske är det en utmaning ändå. Om nån hittar bloggen före onsdag, blir jag verkligen imponerad, jag utlovar ett fint pris till vederbörande. Mitt första riktiga inlägg, kommer på onsdag och då kommer jag att tala om den nya adressen - jag lovar (eller hotar om man vill se, det så)!

För andra kanske palmsöndagen mer handlar om påsk, men sådana kamerala futtigheter, kan inte jag låta mig begränsas av!

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Skönt att se att du kommer tillbaka. Visserligen i ny form...men det gör absolut inget. Jag ska försöka plira ut vad det kan vara...men lätt blir det inte.

Postat av: Anki

Moahahaha! Jag har redan hittat dig! Men det går ju inte att skriva något där. Hur ska jag då göra för att du ska tro mig??? För jag vill verkligen att du ska bli imponerad och ge mig det utlovade priset. Du är klurig av dig, men det är jag också faktiskt! Jag skickar mitt svar till din mail!
Ha det gott!

2006-11-19 @ 18:34:46
URL: http://ankitankar.blogg.se
Postat av: Anki

Jag har skickat två mail till dig, ett borde i alla fall komma fram.

2006-11-19 @ 19:00:59
URL: http://ankitankar.blogg.se
Postat av: M

Kan någon begripa varför Latmasken byter den ena bloggen mot en annan?? Ska det bli djupsinnigheter framdeles?

2006-11-19 @ 20:48:51
Postat av: Nina på Johangården

Jag tycker att Latmasken kan stanna kvar i denna blogg... och inte tänker jag kuta och leta efter hans nya blogg om han nu trodde det. Kan han inte säga var han har sin nya lega så får det vara. Hårda bud du Latmasken!

2006-11-20 @ 18:34:50
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback