Smoke

Ikväll när jag åkte från jobbet såg jag att björkarna börjat "slå ut", och då kom jag osökt att tänka på att det är ovanligt  vackert i Sundsvall med omnejd. Jag tror jag var inne på samma spår igår. För alla som inte varit i Sundsvall rekommenderas ett besök, å det snaraste, ingen behöver bli besviken, här finns allt! Ärligt och uppriktigt!


32959-90

Om den är nån som undrar varför jag visar samma bild - om och om igen, så vill jag upplysa om att det inte är samma bild, det är en ny bild varje gång.

På något bakvänt sätt ha jag återvänt till filmen  Smoke (Wang 1995), som handlar om en tobakshandlares öden och äventyr på Brooklyn i NY (Harvey Keitel) som i filmen knäpper en bild vid samma tidpunkt, i samma riktning och med samma vinkel varje dag.

Det är en rätt fascinerade idé på många sätt!  Nu knäpper jag visserligen vid olika tidpunkter och försöker undvika att plåta folk, men själva grundtanken är nog densamma!

Tyvärr kan jag p.g.a. rådande sekretess inte berätta något om löneförhandlingarna. Jag förstår att någon kan bli besviken, men så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt motto i alla förhandlingar: Allt åt alla snarast! Och så mycket som möjligt åt mig.

2006-05-09 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback