Ickeinlägg

Vad är det man säger i rockvärlden.
- En inställd spelning är också en spelning.

Frågan är om ett ickeinlägg kan betecknas som ett inlägg.

Det går allmänt trögt på sajten, nånting är fel igen, det tar alldeles för lång tid att ladda upp sidorna. Det är typ - öken!

Själv kommer jag nyss från IP där jag - åter igen - sett Gif Sundsvall prestera ickefotboll. Ny förlust, denna gång mot Trelleborgs FF med 2-0.

Vad kan jag säga?

På byråkratspråk kan jag kanske klämma i med.
- Inte tillfredsställande

Översatt till vanlig svenska är det mycket dåligt, uselt!

Jag sparar mina krafter till imorron!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta är en ickekommentar. Jag har inget att ytterliggare tillägga, vad det nu kan heta på byråkratidiom.

2006-05-17 @ 22:06:52
Postat av: Spoke

Icke-fotboll är också fotboll. Fin sådan.;=)

2006-05-18 @ 11:02:41
Postat av: natalie

Hos mig tippsar jag nu om 60 olika ögon make-up´s.

Besök mig för att veta mer

http://natalies.se/2008/september/ogon-makeup.html#comment

du är välkommen om du vill!

2008-09-16 @ 13:00:26
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback