Hagel

Ingen bild idag. Bildfunktionen funkar inte och det verkar fortfarande finnas en del kapacitetsbekymmer på blogg-sajten.

Det har varit lite höstkänsla idag. Om vi redan upplevt sommaren blev den i så fall ovanligt kort och kylig.  Det haglade lite i eftermiddags, varm och kall luft tycks mötas.  Det såg också bister svart ut på himlen västerut ner mot Selånger-dalen, nu har det ljusnat. Och det är normalläget i Sundsvall. Ärligt och uppriktigt!

Det har varit en vanligt dag på jobbet. Mesta tiden har jag ägnat åt att försöka rädda finansieringen för ett  större projekt, tyvärr kan jag inte vara med på mötet där avgörandet kommer, det kanske är lika bra det, jag förmår inte mer i saken nu!

Makaroner och korv till lunch, spagetti och carbonarsås till middag, tyvärr blir det tre timmars arbete vid datorn, på hemmaplan, vilket inte brukar befrämja nattsömnen särskilt bra.

Imorron tågar jag till Stockholm, tack och lov 08.11, och då blir det normaltid på något sätt. Det är inte kul att lämna Sundsvalls central 06.11. Hemma sent och då blir det inget inlägg imorron,  det är sådana smällar man får ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback