Fingerspitzgefuhl

Nu är det verkligen vår, det är varmt, snön har tinat bort - och det finns rykten om soliga 20 grader senare i veckan. Klarar vi, blekfisar -  verkligen den anspänningen??

Visst är maj  en inspirerande månad på många sätt!

32959-84

Jag har inte hunnit fundera så mycket på bloggandet under veckan. Jag har fått övergå från att vara anställd till att jobba - och hur kul är det på en skala!

Min outtalade grundidé med bloggandet var nog att blanda friskt om stort och smått - ena dan kastar jag in en brandfackla om USA:s härjningar världen över, nästa dag lämnas reflektioner om rotfyllning och på tredje dagen uppstår Göran Persson i lämplig tappning!

Ögonblicksbilder med manligt medelålderspespektiv från vardagen i Sundsvall med omnejd är väl nåt av ett tema - kanske!!

Det jag nog är inne på, är att kanske dela upp tankarna i olika förpackningar. Tyvärr måste det vänta lite, vi är mitt inne i löneöverläggningar och det lär fortsätta veckan ut och nästa.

Kanske kommer några tankar till helgen om jag har rätt "fingerspitzgefuhl"!

Hej så länge!




Kommentarer
Postat av: frkt

Temaförslag: Sund i Sundsvall, Medelålders i Medelpad, Medfaren från Medelpad ....

2006-05-04 @ 09:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback