Tjenare kungen snart!

Hallelulja - nu är det vinter igen - för tredje  gången. Hur kul är det med snö i slutet av mars?

Förkylningen frodas. Smärtorna och övriga olägenheter är fullt i klass med  en förlossning - typ sätesbjudning!

Inspirationen tryter för  tillfället. Jag hade tänkt mig en formidabel verbal vendetta mot kungahuset. Men eftersom det inte gick att ladda ner nån bra bild, skiter jag i det. Jag har ett ont öga till denna famösa ordning - vilket kanske inte kommer helt oväntat för mina trogna (och otrogna) läsare!

Men jag lovar,  I´ll be back - i just det spörsmålet vid ett senare tillfälle (vilket var och en får ta som hot eller löfte)!

Imorgon bär det av till Gävle som är världsmetropol i Per Gunnar Evanders landskap (Gästrikland).

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback