Förkylning

32959-49

Det blir tyvärr inte mycket skrivet idag. Jag hade tänkt skriva lite om Prag. Men så blir det inte eftersom jag känner mig förkyld, snuvig, ont i halsen och allmänt klen! Jag verkar inte ha nån feber. Om det är bra eller dåligt vet jag inte.

Ifjol vid den här tiden var jag också förkyld. Dessförinnan hade jag inte varit förkyld på 20 år. Då var jag så klen så jag fick gå till doktorn. Han sa ungefär som så, att det var en övre luftvägsinfektion - och att det bara var att gå hem, vila i sängen några dar. Kloka råd.

Det gjorde jag inte. I stället var jag dålig över en månad. Om jag är dålig imorron - måste jag nog överväga att ta några dagar ledigt. Det är ju öken om man ska gå och dra på en förkylning i över en månad.

Mot TV:n och kulturprogrammet Big Brother!


Kommentarer
Postat av: Spoke

Du är rolig du.

2006-03-27 @ 08:25:47
Postat av: Abdulvanja

Lovely site keep it i will be back that you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback