Sommartider

Det är lätt att hålla sig för skratt efter Sveriges fiaskointräde i fotbollsVM. Blott 0-0 mot Trinidad/Tobago. Det är tur att fotboll är en - typ av lek!

Idag har vi haft besök av våra lånehundar Linux och Erox. Det är kul, dom har massor av energi.
Det har varit rejält sommarvarmt idag och tungorna hängde mellan varven!
32959-115

Linux är en Golden retriever, snäll, klipsk och gosig som få.  Erox är en flat coated retriver, han är ung (gosig om han vill), svart som synden och intelligent.

Nu ska jag fortsätta att deppa, om jag orkar ska jag ta mig en gimlet, som lär ha varit en av Humhprey Bogarts favoritdrinkar, men jag vet inte om jag orkar!




Kommentarer
Postat av: svartvitan

Detta var ju bara en uppvärmningsmatch. Det kommer att bli mycket värre sen. Blodigt allvar.....ingen lek

Postat av: Gunnel

Kan tänka mig att Erox, även om han är unghund, har skapligt mycket mera energi. Flatar är roliga. Där går det undan när dom har chansen.

2006-06-11 @ 14:37:59
URL: http://gunnel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback