Mid sommar

Kära läsare,
Vi är strax på väg. I den vackra staden Sundsvall och dess västra delar är det just nu uppsprickande molntäcke, solglimtar, 16 grader varmt.

Högsommarvärme lär vi inte få njuta av ikväll - men vad gör det!

32959-126

Hare bättre än bäst, bland midsommarblomster, sillar, snapsar, spelemän av olika slag samt allt annat som hör midsommar till!

Nu tror jag de flesta stavfelen är rättade, slog nog rekord i midsommarstressen, i vart fall lyckades jag med att prestera fem grava övergrepp mot det svenska språket, på fyra ynka meningar - det är rakt be drövligt!

Är det kul med sär skrivning?





Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Inte sär skilt!

Postat av: Gunnel

Del på orden du. Hoppas du fick en skön midsommarafton med allt som hör till

2006-06-24 @ 14:42:11
URL: http://gunnel.blogg.se
Postat av: Nina på Johangården

Japp, Sundsvall är vackert... men ändå inte mitt hemma, det är ännu fler mil söderut.

2006-06-26 @ 11:40:18
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Bloggblad

Jag älskar sär skrivningar. Speciellt som jag just njuter av Ett års kalas... jäklar vad tårta det blev. 365 st. Mot ett litet ynka ettårskalas med en enda...

2006-06-28 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback