Stor häck i repris

Den femte arbetsdagen blev rätt händelsefattig, tyvärr aningen lång, nästan hel dag, längre än jag ville men det tar längre tid än man tror - att vända papper, stämpla och arkivera! 

32959-167

På heder och samvetet garanterar jag att följande berättelse nästan är sann!

Glad i hågen kommer jag hem. M har varit till doktorn för en mindre krämpa. Vi slår oss ner vid köksbordet och pratar som vanligt folk gör mest.

M säger att doktorn Steen, som hon nyss träffat, sagt att hon är välhållen för sin ålder - med fin kropp!

- Ja, säger jag  med mycket empati, han sa inget om ditt feta arschle?

M som har en räv bakom örat och en i reserv finner sig fort och säger leende.

- Nej - vi pratade inte om dig!


Kommentarer
Postat av: M

*Skrattar gott vid minnet*

2006-07-21 @ 17:56:43
Postat av: Gunnel

Hahaha....där fann hon sig.

Postat av: frktjatlund

Det måste vara nån av sönernas bakdel, eller ???

2006-07-21 @ 22:00:05
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

1-0 Till M :))
Hälsa henne och säg, att den midjan vill jag ha!!

2006-07-21 @ 22:58:35
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: Ninni

Ha...där fick du!! Nu har jag varit i Sundsvall, men bara i genomresa, verkade fint!

2006-07-22 @ 14:53:27
Postat av: Nina på Johangården

Ajaj... kunde gått illa!

2006-07-23 @ 00:24:23
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Nicolin

Det kallar jag kärlek. En relation ska bara tåla mycket - ur båda ändar.

2006-07-23 @ 10:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback