gif sundsvall

Idag blir det ett kort inlägg. Jag och J1 är nyss hemkomna från IP, där Gif Sundsvall, efter uselt spel - ändå lyckades rädda en poäng mot Falkenberg, Matchen slutade 1-1. Det går rejält tungt för oss.

Och som sagt - varför njuta när vi kan lida!

32959-157

Inga stora saker har hänt idag. Lite utrensning har förekommit i hemmet,  papper av allehanda slag, gamla it-prylar, tangentbord och gamla modem mm.

 Matjesill till middag. Gott!

Kring 19 grader, inget vidare sommarväder.







Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Glad för eran skull att Sundsvall kunde kravla sig fram till 1-1. Vi får bara hoppas på nya friska tag!
Lustigt, så lik våran dag har varit...
Kassering av gamla pärmar från företaget, lönelistor, momsrapporter, etc.
Renbäddning av sängar och allmän husöversyn.
Sedan Matjesill med keso och gräslök till middag, gottigott!
19 grader!! Ni leder värmeligan... Här har vi just nu 15 grader, men en härligt värmande kvällssol gör det svårt att sitta inne, därför avviker jag nu för att slänga lite lax på grillen.
Lev väl!

Postat av: Gunnel

Här hemma finns också en som håller på Sundsvall...det är inte jag men min andra hälft. Jag vet bara att han brukar stånka och stöna när han läser resultaten. Hua

2006-07-16 @ 19:12:17
URL: http://gunnel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback