Fredag

Även om jag inte är särskilt skrockfull (men lite ändå) kan jag inte helt bortse från att det idag är fredagen den trettonde! Varför utmana ödet genom olika provokationer.

Jag nöjer mig bara med att önska Göran Persson och hans regering trevlig lugn helg och förhoppning att eventuella större katastrofer bara må inträffa på kontorstid. Törs jag även skicka en hälsning också till kungen och önska honom lycka till med skatteplaneringen. Strålande Sickan, genialiskt att skatteplanera mot sig själv eftersom han redan är 100% skattefinansierad!

Själv ska jag begrunda min synder, de hittills gjorda och även de som kanske kommer - och när det är gjort, det går säkert ganska fort - ska jag titta på TV.

Auf wienerschnitzel - så länge, tappra läsekrets!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback