Tomtar på loftet

32959-352

M har varit ledig från jobbet idag, och då åkte hela julkortegen fram på den "röda mattan"!  Som en reststörning från barndomen har M utvecklat en mani på tomtar. Och tomtarna i paraden, och alla andra tomtar, är på något sätt roligare före jul, än efter, och på söndag är det redan första advent. Åhåjaja!  Andra advent monteras julgranen, tror jag.

Det finns ett antal favoritfigurer som har hedersplats, och uppställningen är verkligen ingen slump - om nu nån, mot bättre vetande, trodde det!  Simba försöker göra sig extra fin, för att platsa i gänget, men han är mer mobil till sin läggning.

32959-351

Själv har jag tomtar på loftet. Det har jag iofs haft länge, men mer påtagligt synligt denna vecka, som varit hård. För mycket jobb och för lite sömn, fredag kväll kommer som en räddning.

Jag har skjutsat J1 och L till julfest på stan, dom var väldressade och glada. 7 grader varmt ute, ska man skratta eller gråta.

Vi ska bänka oss strax bänka oss framför  dumburken och se upplösningen av Idol!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett ljus står snett!!!...nu kommer nattsömnen att påverkas!

2006-12-01 @ 19:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback