Skvaller

Hemma igen i det fagra Sundsvall.

På tåget hem, några rader bort, sitter en man i min ålder, kanske något äldre och betraktar diskret mina göranden och låtanden. När vi kommer fram till Sundsvall och vi båda går mot väntande taxi, vänder han sig mot mig och frågar, är det N?

Nej  - säger jag, (jag har fått frågan många gånger förr) - det är det inte, det är min bror, säger jag. Han ler glatt, klappar mig på axeln, som vi karga män kan göra ibland. Han säger, hälsa N - och jag säger javisst. Jag vet inte vad mannen i fråga heter, men det hoppas jag bror N vet.

Mycket talar för att jag och min bror är rätt så lika varandra!

Skvaller ja. Skvallerbloggen Stureplan har 28.000 besökare per dag. Är det bra eller dåligt! Ska man ha många besökare, på sin blogg och/eller finns andra värden (också)! Om man har 28 eller 280 besökare, är man då 100 eller 1.000 gånger sämre än nyssnämnda skvallerblogg? 

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Jag är nöjd med antalet som tittar in hos mig.
Kan ju passa på och säga att du var ju inte borta så värst länge.
Trevlig helg på dig och M.

Postat av: Ninni

det kan väl inte ha nån betydelse...verkar jobbigt med så många besökare speciellt om alla skriver kommentarer!

2006-08-26 @ 08:38:30
URL: http://ninni.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

Hmmm.. Brorn din, en kändis kanske.
Tacka vet jag skvallerfritt. Hur ids folk, det har jag alltid undrat?
Välkommen tbax:)

2006-08-26 @ 10:42:47
URL: http://solskuggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback