Rotblöta

Från östfronten finns inget nytt att rapportera. Jag kan nämna att jag jobbat idag - jag tar ut svängarna och säger jobbat. Det var inte kul, men det fick gå.

Imorron ska jag först rotfylla en tand, och när det är klart ska jag låta doktorn kolla några organ, inte direkt könsorganet om nån är intresserad och inte hjärtat, för det har jag inget, och har jag så är det gjort av sten, inte hjärnan - ingen idé säger dom. Levern kanske - men ändå inte. Det får bli vad det blir, dan är redan "förstörd" och jag tror vi får gå till tandis och doktorn på betald arbetstid. Ingen dålig bonus och jag utbrister i ett enfaldigt hurra, för mig själv!


32959-76

Solen skiner, och det är inte så mycket snö som jag trodde egentligen. Det ligger lite snösjok packat här och var företrädesvis i skuggan, vid Birsta och i Timrå, typ, nästan inget alls.

Även vi  (dvs norra Sverige) är med stormsteg på väg in i vårens  efterlängtade rike!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tandläkarbesök på betald arbetstid! Nä, nu blir jag grinig.

2006-04-18 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback