Paus


Det är härligt vårväder. Snön är helt borta om ett par dar. Sen exploderar allt i en knoppande grönska. Oftast så fort att man inte hinner med.

Under en tid har jag umgåtts med tanken på att strukturera om bloggen - eller göra en ny, alternativt helt lägga ner, göra den mer oförutsägbar, i denna förnämliga blogg finns ett rikt mått av allmänt gnäll, och en ansenlig mängd av gnäll i synnerhet. Allehanda synpunkter om smått lämnas. Det verkar som även solen har sina fläckar!

Om jag vore som Janne Josefsson skulle jag slå ut med händerna och säga, varför blir det ingen förändring. Alla jättebonusarna fortsätter betalas ut, LKAB.s Martin Ivert får behålla sin jättepension på 80 mkr, räknat från 60 år, livsvarigt, ingen omförhandling av pensionsavtalet kommer ifråga.

Det var ju inte att vänta heller eftersom Göran Perssons kompis, Olof Johnasson som är styrelseordförande på Systembolaget lagt in sitt veto för omförhandling av Systemet Anitra Steens jättepension på 20-30 mkr. Det är ju en rätt stark signal om vad som gäller! Ack ja!

32959-83

Allt nog och emellertid. Jag är borta några dar, sen är de helg, låt mig fundera lite om och kring bloggandet. Tankar behöver tänkas om syfte, struktur, disposition och innehåll mm.

Jag återkommer inom två veckor för att berätta vad det blir!

Lev väl - kära läsare, och ta det varligt, där det behövs.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Spoke

Den är oförutsägbar som den är!

2006-04-25 @ 20:31:28
Postat av: frkt

Paus???
http://g3.spraakdata.gu.se/saob/show.phtml?filenr=1/182/46426.html

2006-05-02 @ 22:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback