Fredag

Det kunde vart lite mer the Cure, men jag är bara glad att jag överlevt arbetsveckan.
Fredan kom som en räddning!
På väg hem ringde ST och ville ha ett uttalande. Det fick dom inte! Tack Erik för din insats!
Det är märkligt med arbete. Många har inget och dom som har - har som regel för mycket!
Upp och nervända världen - med andra ord.
Får jag bjussa på lite musik:
Midnight Oil - Beds are burning
Nationalteatern - Livet är en fest.
Gene Pitney - 24h from Tulsa. Javisst - jag har varit där. Måste bara säga det för att bejaka min messerschmidtimage!
Lars Winnerbäck - Nånting större.
Winnerbäck ..igen...Kom ihåg mig! Den är bara för dig! Javisst - just för dig! Ingen tvekan!
Cardigans - You´re the storm, och For what it´s worth!
Det var det hele!
Hare bäst........Auf wienerschnitzel!.

Den fina staden Tulsa ligger i delstaten Oklahoma - tror jag, det kan vara Kansas, men mer troligt är  Oklahoma. Det är t.ex. lätt att tro att Kansas City ligger i delstaten Kansas. Men så enkelt är det inte. Rätt svar är Missouri - och det är jag säker på!

Kommentarer
Postat av: Julklapp

Jaså du gillar dom låtarna du. Själv tycker jag om Elton Johns alster. Tex Your song!

2005-11-26 @ 18:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback