Snart

Inom kort kommer denna anspråkslösa blogg att stängas ner!
Sista inlägget blir på onsdag!
Min tanke var att skriva fram till jul, för att få en känsla om och kring kommunikationsformen blogg!
Hur är det att skriva regelbundet och vilka texter kan tänkas fungera - och vad gör inte det?
Jag har redan nu fått svar på mina frågor - tror och hoppas jag!
Jag har inte brytt mig om att publicera bloggen på söklista!  Det har inte varit vikigt att nå många läsare när formen är på väg att skapas.
Men kul har det ändå varit - att några hittat den på nätet,  inte av slump - för slump finns nog inte på det sättet,  av kommentarer och övervägande positiva synpunkter som lämnats på annat sätt! 
Tack för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback