Baksnack

Julstressen sliter i ben och märg, plågar hög som låg - man och kvinna.
Bakom mig i matkön hör jag en röst säga.
- Jag får lust att nypa dig i stjärten.
När jag med blygselns rodnad på kinderna inser att hon menar mig, säger jag.
-  Trevligt - men jag har tyvärr ingen tid ledig för det just nu, julen du vet, jag försöker peta in dig på ett återbud i januari.

Visserligen tycker jag själv att jag - för min ålder - har en relativt välformad, rätt fast, lagom stor och högt belägen bakdel, men därmed inte sagt att den ska nypas i av kreti och pleti!

Det var bättre förr - när könsrollerna var intakta och inte eroderar, som de gör nu!
Jag kan inte låta bli att fundera på varför hon sa, nypa och inte klappa? Hon menar väl inte att
jag är ett stort arschel!
Fán vet!

Ur led är tiden och trakasserierna likaså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback